19 random kérdés tag

Sziasztok!
Még nem volt a blogon TAG de gondoltam jó lenne egy ilyet is kipróbálni, szóval kerestem néhányat és végül ez tetszett a legjobban.
Ha tetszik nektek akkor máskor is csinálok/csinálunk nektek. :)
Kezdjünk is bele!

1.Hol születtél?
Budapesten

2.Elneveztek-e valaki után?
Nem, csak egyszerűen tetszett a szüleimnek ez a név.

3.Melyik a kedvenc évszakod?
Erre nem könnyű válaszolni, mindegyikben van jó is meg rossz is, de talán nyár a legjobb az összes közül ;)

4.Van gyereked?
Nincs.

5.Ha valaki más lennél, barátkoznál-e magaddal?
Azt hiszem igen, mivel bár az elején mindig szerencsétlenkedek, de azért könnyű velem jóban lenni.

6.Van-e valami idegesítő szokásod?
Tollcsattogtatás, film nézés közben hangos reakciók, tesiórán visítozás.

7. Szoktál szarkazmust használni?
Az abszurd dolgokra általában így válaszolok :D

8.Bungee jumpingolnál?
Amúgy ezt elsőre elolvastam és azt olvastam bungee jumpingoltál? Szóval majdnem rossz választ adtam #sadstory
Ha egyszer összeszedem minden bátorságom akkor igen, mindenképp!

9.Mi a kedvenc müzlid?
Hát biztosan nem tudom megmondani nektek a nevét :D De valami gyümis egészséges müzliről van szó :D

10.Milyen magas vagy?
165 cm

11.Ijesztő filmek vagy happyendingek?
Inkább happyendingek.

12.Kivel élsz együtt?
Szűk család.

13.Számítógép vagy TV?
Mióta van saját gépem egyértelműen gép.

14.Mi az első amit megnézel valakin?
Általában a ruhája és az arca.

15.Kedvenc illat?
Frissen mosott ruha, frissen vágott fű, B.U parfüm.

16.Legtávolibb hely az otthonodtól ahol voltál?
Olaszország *szivecske szemű emoji*

17.Tehetséges vagy valamiben? 
Tehetségesen leégetem magam minden helyzetben ;) nem amúgy, azt hiszem egész jól rajzolok ha fordítok rá időt.

18.Van valami hobbid?
Nem igazán, talán az olvasás, de szerintem ez olyan dolog amit az ember hobbinak nevez.

19.Szerinted mi az ideális helyszín első randevúnak?
Szerintem egy séta egy adventi vásáron, kávézó, korizás elég jó lehet első randinak.

A tag a Happy csajok oldalról van.

Remélem tetszett, ha szeretnétek még ilyet akkor komizzatok és bátran írjátok meg a ti válaszaitokat is ;)

Puszi,
Sydney R.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések