Könyvek amiket mindenki szeret, de én nem

Sziasztok!
Bocsánat a múltheti kihagyásért, de sok minden volt és sajnos az új rész már nem fért bele.
Most egy olyan bejegyzéssel készültem amiben olyan könyveket sorolok fel, amit nagyon sokan szeretnek, de nekem annyira nem jöttek be.
Lássunk is hozzá!

Simone Elkeles - Tökéletes kémia
Valószínűleg rengetegen hallottatok már erről a könyvről ,nagyon népszerű. Körülbelül két éve kaptam meg karácsonyra és nagyon vártam hogy elkezdjem. Az igazság az hogy mégsem tudtam végigolvasni. Többször neki fogtam hogy folytatom, de nem olvastam soha végig. Ennek ellenére neki álltam és a második részét elolvastam és imádtam. Úgyhogy elolvastam a harmadikat is.
Szóval annak ellenére hogy az elsőt soha nem olvastam végig, azért ajánlom nektek ezt a sorozatot! :D



Maros Edit - Hűvösvölgyi suli
Elolvastam a könyv első két részét de nem tetszett. Sok minden nekem SzJG copy volt, a másik problémám pedig az eszméletlen mennyiségű leírás. Lehet hogy ez csak engem zavart, de nekem túl sok volt.



Leiner Laura - Bexi sorozat
Sokatokat ez valószínűleg meglep, hiszen hihetetlen népszerű ez a sorozat. Nagyon szeretem Laura könyveit, az SzJG és az Akkor szakítsunk mindenképpen a kedvenc könyveim.
A Bexi mégsem tetszik. Idegesít Beki, Márk, Lili és Anti is. Mindenképp Aszádék a kedvenceim. Jó olvasni, de valahogy hihetetlenül lusta vagyok hozzá hogy neki álljak a folytatásnak, ugyanis az első hármat olvastam. Sokszor néhány helyzet, párbeszéd annyira nem valóságos hogy elveszi a kedvem az egész könyvtől.




Ennyi volna ez a bejegyzés, ezek jutottak eszembe. Lehet hogy később frissítve lesz a bejegyzés, de akkor mindenképp tudomásotokra adom :D
Ha tetszik a blog, bátran iratkozz fel, és kövess minket instán : fejetlenlanyok
(ez nagyon reklámosra sikeredet :D)

Puszi,
Sydney Rain

Megjegyzések

  1. Szia!

    Az első könyvet nem olvastam, de a másik kettő sorozatot mondhatni, hogy igen. A Hűvösvölgyi sulit szerettem is, meg nem is, de főleg nem. A Bexi sorozatot meg ki nem állhatom. Ha eddig nem volt feltűnő számomra, hogy Leiner Laura nem egy Dickens, akkor a Bexi sorozat felnyitotta a szememet.
    Nem vagy egyedül azzal, hogy nem szereted őket.
    Üdv: Kriszti :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Megnyugtató hogy nem vagyok egyedül, mindenhonnan azt hallom hogy "Nem szereted Márkot? Nem vagy ember!" meg "Hogy nem lehet szeretni a Bexit?"
    Köszönöm a kommented :)
    Sydney

    VálaszTörlés
  3. Buu!:3

    Én pont fordítva voltam, a Tökéletes kémia első részét imádtam (igaz az első fejezetnek többször is neki kellett kezdenem, mert csak 3. alkalommal jött meg a kedvem a végig olvasáshoz) A másodikon még átverekedtem magam, bár ott már a főszereplő csaj az őrületbe kergetett, de a harmadik immár több éve ott porosodik a polcomon és már gyakorlatilag ki is nőttem belőle addig halogattam. Valószínüleg sosem fogom tudni rávenni magamat... :D

    Ettől függetlenül én is azt mondom, hogy a sorozat tényleg megér egy próbát, mert a három kötet közül az egyik biztos befutó, kinek mi az ízlése.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Halii!
      Én a Monyákos Tubával voltam úgy hogy már talán 10 évesen megkaptam, mindig elkezdtem, aztán nem lett belőle semmi és kinőttem :(
      De egyébként teljesen egyetértek, megéri adni egy lehetőséget ennek a sorozatnak! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések