2017. április 8., szombat

Zeneajánló meg egy kis mesélés

Sziasztok!
Hosszú-hosszú kihagyás után újra itt vagyunk, de sajnos csak egy röpke időre. Nem feledkeztünk el a blogról csak úgy döntöttünk hogy egy időre arrébb kell tennünk. Mikor kitaláltuk hogy akkor végre elindítjuk ezt a blogot akkor nem gondoltunk végig sok dolgot.
California májusban nyelvvizsgázik, arra készül nagyon én meg csak szeretnék év végére javítani a jegyeimen.
Hazugság lenne azt mondani hogy nem volt időnk, mert nyilván belefért volna néhány bejegyzés de ötlet se volt és összecsapni se szeretünk volna semmit.
Úgyhogy júniusban ígérjük hogy újjult erővel folytatjuk a blogot, addigra pedig új design is lesz, hogy ne riasszunk el mindenkit ezzel a nagyon rózsaszín stílussal. :D

De most akkor rá is térnék erre a rövid kis zeneajánlóra. Biztosan lejött már hogy mekkora directioner vagyok szóval talán nem is lep meg titeket hogy most Harry dalát hoztam el.

Nagyon örülök hogy a szünet alatt megpróbálkoztak szólóban, szerintem nagyon pozitív eredménye lett. Mindannyian a saját stílusukban produkáltak slágerlistás számokat.
Harry számával kapcsolatban nem számítottam semmire. Lövésem se volt hogy milyen lesz a szám.
Aztán így kijött és omg. Ez a szám annyira leírhatatlanul Harry és olyan gyönyörű.
7.-én jelent meg és két fél óra alatt 42 országban állt az első helyen. Ha minden igaz Jamaican írta és hamarosan egy újabb számot is meghallgathatunk!

Na akkor hallgassátok is meg ezt a csodát !



Remélem hogy hamarosan találkozunk!
Kövessetek minket instán: fejetlenlanyok

Puszi, Sydney

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése