2017. június 22., csütörtök

Green day koncert beszámoló

Üdv újra itt!
Köszöntelek újra itt, örülök hogy velem vagy!
Vasárnap voltam olyan szerencsés hogy ott lehettem a Papp Lászlóban a Green day koncertjén ami ESZMÉLETLEN JÓ VOLT!


Nem tudok valami iszonyat részletes élmény beszámolót írni mivel még soha nem írtam ilyet és amúgy is azóta sokk hatás alatt vagyok, pedig már 4 (!!!) nap telt el.

Szóval kezdeném azzal hogy nem vagyok valami nagy rocker (sőt, mint azt láthattátok, popot hallgatok nagyrészt) de a Green day az egyik kedvenc bandám szóval iszonyatosan megörültem hogy jönnek Magyarországra.

A banda előzenekara a Rancid volt, akik hogy őszinte legyek nekem annyira nem jöttek be. Sokan nem jöttek be az előzenekarra de mire a Green day színpadon volt már az állóhelyek majdnem teljesen megteltek.

A Know your enemy-vel kezdtek ami az egyik kedvencem szóval tomboltunk.
Ami nagyon meglepett hogy vagy négyen-öten voltak fenn a közönségből a színpadon ami egyszerűen szuper, eddig ezt nagyon másoknál nem tapasztaltam. Kapott a közönség pólókat és egy srác még egy gitárt is (!!!). Igen, egy gitárt. Ez is hihetetlenül meglepett szóval wow Green day.

A Boulevard of broken dreams annyira gyönyörű hogy azt szavakkal nem tudom leírni. Ahogy az egész aréna énekelte és Billie hangja.... aww gyönyörű volt.


Ez a kép már akkor készült mikor a srácok már lementek a színpadról, sajnos nem nagyon lettek ennél jobb minőségű képeim úgyhogy csak ezzel szolgálhatok.
A koncert fantasztikus élmény volt, hihetetlen jó hangulat volt és tényleg 7 éves kortól 70-ig mindenki ott volt, rengeteg ismerősöm posztolt róla, hatalmas élmény volt mindenkinek akivel csak beszéltem. Nagyon örülök hogy részese lehettem!
Úgyhogy mindenkinek ajánlom a Green day-t, hallgassátok, szeressétek őket!

Kövessetek instán: fejetlenlanyok

Puszi,
Sydney

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése