2017. június 16., péntek

Kedvenc külföldi youtubereim

Sziasztok! *integetés*
A mai nap folyamán már megírtam ennek a bejegyzésnek a magyar változatát (amit azóta töröltem mert nem lett elég jó) amit elsőre fogok posztolni. Lehet hogy ti ezt már másnap, de lehet hogy hónapokkal később javított formában fogjátok látni.
Szóval ennyi. Csak ezt akartam, egy kis érdekesség. :D
Vágjunk is bele!

Joyce Chun
Én a külföldi videók nézését MyLifeAsEva-val, Sierra Furtado-val és JessiePaege-el kezdtem. Utánuk is rengeteg csatornára feliratkoztam pl. Kianna Naomi, Caleon twins vagy Meredith Foster. Tetszett amit csináltak, de végül sok lett az egész, meguntam. Talán egy egyetemista vlogjánál akadtam rá Joyce videóra, amiket azóta is nézek. Rövid, tartalmas videói vannak (mondjuk Joyce drága, mennyit esztek ti???) amiket szeretek nézni, az egyetemes videóit szeretem a legjobban, most például Koreában tanul.



Kelsey Simone
Kelsey egy amerikai youtuber aki legfőképp sminkes videókat, vlogokat csinál. Nagyon szimpatikus és nagyon jó minőségű videókat csinál, nem mondom hogy minden videóját láttam, e néha jó egy-kettőbe belenézni, inspirálódni.



Igazából ennyi is lenne, nem sok youtubert nézek, bocsi srácok! :D
Nektek kik a kedvenceitek? Írjátok meg nekem :)

instagram: fejetlenlanyok

Puszi,
Sydney R.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése