2017. július 2., vasárnap

Instagram tippek Tősmagi Diával

Sziasztok!
Biztos sokan használjátok az instagramot, ha pedig igen akkor lehet hogy már találkoztatok Tősmagi Klaudiával. Már elég régóta követem instán és hihetetlen fejlődésen ment kersztül, nagyon jó képei vannak. Ráírtam egy-két napja és most itt is a végeredménye! Fogadjátok szeretettel :)

S: Láttam a videódat youtube-on amiben elmondod a véleményed az utálkozokról és a kommentjeikről. Egyértelművé vált hogy te egy nagyon határozott és céltudatos lány vagy! Mik a terveid? Merre szeretnél menni, mi szeretnél lenni?


D: Köszönöm. Céltudatos vagyok az biztos, megyek előre bármi történik. Jelenlegi álommunkáim között szerepel a social media manager, azaz a közösségi oldalakon hirdető személy. (Igaz már most is ezt csinálom, de azt szeretném ha ez lenne a munkám.) Illetve blogger/vlogger szeretnék lenni, de ezek csak tervek egyenlőre. Mindenképpen marketing, menedzsmentet választanék vagy média és komm. az egyetemen. Álmom hogy a METU-ra bejussak. 

S: Hogy segít a céljaid elérésében a youtube, instagram? Az instagramra regisztrálás pillananától ilyen komolyan vetted vagy később jött ez az egész?

D: Rengeteg embert megismertem az instagramnak köszönhetően és egyre többen ismernek meg Budapest utcáin is például, és ez jó érzés, illetve az, hogy szeretem amit csinálok.  Több embert megismerhetek, ezáltal építem a kapcsolataimat, sőt még cégekkel is. 
Először csak egy nyereményjáték miatt regisztráltam, még 12 évesen, nem nyertem, így utána sokáig csak magamról raktam fel képeket. Aztán az évek során, fejlődtem, fotózgattam, egyre többen lettünk, tízezren majd húszezren és egyre többen ismernek meg az utcán is. 
Tavaly figyeltem fel híresebb vloggerekre is, hogy vannak akiknek ez a munkájuk, evvel keresnek pénzt és megtetszett. Azóta én is ilyen hirdető, mindig posztoló ember szeretek és szeretnék lenni. 

S: Egyszerűen imádom a képeid mert átadják hogy te ki vagy és szerintem ez az instagram egyik igazi lényege. Ezzel együtt nagy felelőséggel is jár ha már van egy bizonyos mennyiségű követőd. Mit gondolsz erről?

D: Hatalmas felelőség az biztos, hiszen rengeteg ember látja amit csinálok, amit posztolok. Ezért nem is mindegy, hogy milyen témában posztolok. Próbálom önmagamat adni, hogy azt lássák a "követőim" aki vagyok, és ne egy olyan személyt, aki az ellentétem. 

S: Milyen tippeket adnál, te mivel szerkesztesz? 

D: Sajnos a telefonom nincs elég hely szerkesztő programokra, így letöröltem őket. De szerintem jobb így, mert túl sok effektel a képeim nem tűntek eredetinek. Mintha nem a valóságot posztoltam volna. 
Azóta csak az instás filtereket használom, szerencsére van sokféle, ezeket ajánlanám, illetve a sima szerkesztőket, pl. Kontraszt, Fényesség, ezeket. 

S: Kik a kedvenceid? Kiktől veszel ötleteket, honnan inspirálódsz? 

D: Kedvenc instásaim közé tartozik Szabó Hédi, Istvánffy Emma, Festy, Palkovics Zóra, illetve Fashioncapital_blog, azaz Claudia is.  
Szerintem nagyszerűek a lányok képei, nagyon szeretem őket, illetve azt is amit csinálnak. Blogolnak, írnak, fotóznak. Ők inspirálnak. 


Köszönöm Diának ezt a beszélgetést, mint azt már észrevehettétek imádom az instagrammot, a képeket, úgyhogy nagyon örülök hogy megtudtuk ezt csináni, remélem sok ilyen összejön még! :)

Kövessétek Diát instán és youtube-on ha szeretnétek :)
Insta: klaudiatosmagi
Youtube: instadia

Puszi,
Sydney

Instagram: fejetlenlanyok




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése