30 napos kihívás

Sziasztok!
Mióta gimnáziumba járok rettentően egészségtelenül táplálkozok. Cukros üdítők, chips, RENGETEG csoki, cukrok és sok-sok gyorséttermi és instant kaja. Nagyobb szabadságom lett és több lehetőségem, azt hiszem mondhatjuk hogy ezt ki is használtam rendesen.
Elterveztem hogy ebben a tanévben változtatok, nem azt mondom hogy ezeket teljesen elakarom hagyni, soha többé chips, de úgy érzem változásra van szükségem.
Úgy döntöttem elkezdek egy 30 napos kihívást, megnézzük mennyire vagyok kitartó :D

Néztem néhány oldalt, kihívásokat, de végül úgy döntöttem hogy alkotok egyet magamnak, ha szeretnék bátran csináljátok velem, könnyebb együtt mint egyedül!
Nincs egy kidolgozz tervem, de van rengeteg ötletem hogy mit fogok és mit nem fogok enni, emellett pedig szeretném szépen lassan a mozgást is rendszeressé tenni, meglátjuk hogy fog ez menni.

Emellett arra gondoltam hogy mindez naplózva is legyen minden nap egy kis beszámolót írok ide a blogra, akár képekkel, videókkal. Olyan posztokat is tervezek amiket majd másokkal együtt, bloggerekkel, akár vloggerekkel írok, egészség, fitnesz témában.

Remélem velem tartotok, további szép napot!




A kép Pinterestről van. 

Megjegyzések

  1. Szia! :)
    Én még februárban döntöttem úgy, hogy átállok az egészséges életmódra, azóta pedig teljesen ráfüggtem az ezzel foglalkozó oldalakra, cikkekre, úgyhogy biztosan nyomon fogom követni, hogy hogyan haladsz :) A kihívásodhoz sok sikert, remélem nem fogod feladni, mindenesetre ha bármikor elakadnál, vagy csak szükséged volna néhány biztató szóra, akkor számíthatsz rám. Remélem a harminc nap elteltével annyira megszereted majd azt az érzést, amit az egészséges életmód nyújt, hogy továbbra is folytatni fogod :) Hajrá, és sok sok kitartást! A bejegyzéseket pedig várom <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hali!
      Köszönöm szépen, nagyon jól esnek a bíztató szavak! :*

      Törlés
  2. Szia! (: Még év elején határoztam el, hogy én minden nap végzek valami edzést, hát az megszakadt valamikor nyár elején. :D Viszont nem eszek édességet olyan sokat (szinte úgy nézki, hogy gyűjtőm őket egy eldugott helyen a lakásban, pedig csak félre teszem rosszabb napokra). Viszont talán a suli kezdéssel rá kéne vennem magam egy kis futásra, amivel levihettem a feszültséget magamban, és imádok ezzekkel a témákkal kapcsolatban olvasni blogoknak a cikkéjében. ^^ Örömmel fogom nyomon követni! Hajrá! (:

    VálaszTörlés
  3. Hali!
    Ohh én is lelkesen gyűjtögetem a gumicukrot az íróasztalom egyik fiókjában ;)
    A futás szuper ötlet, egyszer elkezdtem és szuper volt, csak aztán jött a rossz idő és kicsit elijesztett :/
    Hajráhajrá, nagyon szurkolok neked és köszönöm :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, télre gondolkodom, hogy mit csináljak, és lehet itthoni workout-ot vezettek be magamnak, addigra talán meg szokom újra a sportolást, aztán várni fogom, hogy neki álljak. (: Anyukám hozott nem rég nekem egy nagy csomag mini marshmallow-t... csábítóan fekszenek a szekrényemben, de majd hideg időre kakaóval! :D

      Törlés
  4. Nem rossz ötlet, lehet lopom, de azért óvatosan! Hallottam már egy-két rémsztorit tönkrement térdekről :/ Azóta óvatosabban próbálkozom (vagyis sehogy...khmm)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, igyekszem, majd nem betonon futni, mert apukám is figyelmeztett, hogy az nem jó, esetleg lehet elmegyek a legközelebbi ilyen training helyre. (huhh.. nem jutt eszembe a neve)

      Törlés
    2. Szerintem én is megnézek majd egy konditermet valamikor csak félek hogy úgy fogok kinézni mint a Vine videókon az emberek akik magukra ejtik a súlyokat és hatalmasakat esnek a futópadon!

      Törlés
  5. Hali! Engem nyár eleje óta érdekel ez az egészséges életmód téma. Nem csak a súlyfeleslegem miatt, de egyéb egészségügyi problémák miatt is megbánok minden kockát abból a csokiból. Nagyon motiváló volt a szöveged, szivesen csinálnám ezt veled :) Részletekkel tudnál valahogy boldogítani? Mármint, pontosan miket eszel, mennyit, hol egyzel, mikor mennyit...Hogy tudjam én is csinálni :) Előre is köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Persze, nagyon szívesen!! Jobb együtt!
      Esetleg valahol tudok írni? Ha nem akkor csinálhatok róla egy külön posztot is ha többeket érdekel!

      Törlés
    2. Az nagyon jó lenne ha mondjuk facebookon tartanánk a kapcsolatot, azt használom a legtöbbet :) Úgy jó ha e-mailben elküldöm a facebook profilom erre a Rain Californiás címedre?

      Törlés
  6. Szia! Örülök, hogy ide találtam és, hogy csatlakoztam a csoportunkhoz is.:) Be is követtelek, ha gondolod less be hozzám is.
    Egyébként amióta középiskolát váltottam azaz 3 éve, én is nagyon egészségtelenül táplálkozok, mivel a gyorsétteremek (meki..) ott van a buszvég állomáson nehezen lehet kibírni, hogy ne nyomj be egy mekis kaját. Pedig mindig rosszul vagyok tőle, igaz nem látszik rajtam, hogy mennyit eszem, mert nem tudok meghízni. De örömmel várom a további cikkeid. :) Nagyon tetszik a blog!:) Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hali!
      Én köszönöm a befogadást, szuper csoport!!
      Igen, a meki nekem is nagy bűnöm, amit mindig meg is bánok, több szempontból is!
      Én is feliratkoztam és köszönöm! Naggyon szuper a blogod, a legutóbbi posztot pedig nagyon tetszett, igazán ösztönző volt!

      Törlés
  7. Szia!
    Nagyon érdekes volt a bejegyzés, engem is érdekelne a dolog, hogy lehetne együtt csinálni. Ha gondolod, írj nekem a poorfanny.fanny@gmail.com címre, mert ott vagyok fent a legtöbbet. Sok sikert a bloghoz, eddig nagyon tetszik! Fel is iratkoztam :D
    Hatalmas ölelés,
    Brynn :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa!
      Nagyon örülök hogy tetszik és köszönöm!
      Írok is! :*

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések