Kihívás: 1.nap

Halihó!
Elérkeztünk az első naphoz! A reggel nem ment a legjobban ugyanis fél tizenkettőkor keltem ami így a nyár majdnem utolsó hetén kicsit talán húzós. Sajnos a reggeli ki is maradt csak egy kis teát ittam aztán irány át nagyimékhoz!

Ebédre krumpli leves meg gombapöri volt, aztán kávéztunk aztán ettünk egy kis alma-körte-barack gyümitálat.

Úgy volt hogy ma megyek edzésre ami régen 20 perc gerinctorna + 40 perc erősítés volt de ma már csak erősítés de végül ez ma elmaradt.
Viszont úgy voltam vele hogyha már van időm és amúgy is edzettem volna akkor csináljunk már valamit. Úgyhogy elővettem a lakásunk legporosabb sarkából a mini Lidl-s vagy Aldis vagy milyen lépcsőző gépünk. Kemény 10 percig csináltam, ugyanis a negyedik percnél úgy voltam vele hogy huhh már biztos vagy 7-8 perce csinálom, tök király vagyok, éljen! Aztán ránéztem az órára. Képtelen voltam elhinni hogy ennyire puhány vagyok úgyhogy fogtam magam és eldöntöttem hogy tíz perc, just do it. Menni fog. Jelentem végig csináltam.

Aztán vacsira ettem egy tál tarhonyát utána pedig elkészítettem a "current favourite" kajám. ( vagy ital, nézőpont kérdése.)
Ez pedig a turmix.
Igazából az unoka tesómnál láttam hogy zabpelyhet is tesz bele ez pedig nagyon megtetszett, azóta mindig teszek bele mert nagyon finom és laktató!
Ma egy kis egyszerű turmixot csináltam itt is van a recept:

- 3 darab banán
- egy fél dobozka áfonya
- zabpehely ízlés szerint
- tej 

- aztán persze turmixolás :D

És már kész is! :) 



Keresgéltem ma egy picit Pinteresten (van a Pinterestről egyébként egy bejegyzésem, ide kattintva el is olvashatjátok) és szuper healthy food ötleteket találtam, főleg turmixokat meg uzsonna ötleteket. 
Ki is néztem néhányat úgyhogy alig várom hogy kipróbáljam őket. Csináltam egy külön táblát nekik ha esetleg szeretnétek megnézni akkor ide kattintva tudjátok is csekkolni ;) 

Arra gondoltam hogy minden nap végén egy ilyen kis számos értékelést írok majd ezzel is tudom követni hogy milyen nap mekkora volt a "teljesítményem". 

Étkezés: 10/7
Mozgás: 10/8 (már csak azért is mert rávettem magam)

Így utóiratnak még megjegyezném hogy érdemes követni instagramon mert oda story-ba sűrűbben fogom posztolni hogy mit eszek, iszok. 
Instagram: littlethingsrain
Ééés azt is hogy csináltam egy külön fülecskét a kihívásnak, ha visszaolvasnátok a régieket, akkor ott könnyebb lesz keresgélni!

Köszi hogy elolvastad, puszi :* 
Sydney

Megjegyzések

  1. De jó! Biztos megcsinálom köszönöm, hogy megosztottad velünk!:)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Milyen kihívást csinálsz? Ezután utánanézek a blogodon, de ha nincs fent azért megkéreztem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hali!
      Igazából kitűztem magamnak harminc napot ami alatt szeretnék egézségesebben étkezni, úgy hogy saját magamhoz igazítom. Így sokkal könnyebb mert tudom hogy mi az amiben változtatnom kell és amiben változtatni szeretnék!
      Pl. gyorséttermi kaja, több mozgás, kevesebb üdítő.
      Ha megtetszett bátran tarts velem!! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések